Aanpak, laagdrempelig en praktisch

Samen uitdagend aan tafel maken we afspraken over de lengte en duur van de opdracht. Het kan gaan om uw onderneming maar ook over deelgebieden zoals een afdeling, een product of productgroep, over uw diensten etc.

Samen met u en uw medewerkers vinden we alle verborgen toegevoegde waarde en winst in uw onderneming en brengen dit in beeld. Eigenlijk beginnen wij daar tot waar u dacht alles voor elkaar te hebben. We onderzoeken uw bestaande en gewenste opdrachtgevers, wat uw toekomstplannen zijn, waar bent u goed in en wat zou beter kunnen en het daarop afstemmen van de strategie-, communicatie & reclame-, en de verkoopaanpak. Uniek is dat wij door onze technische achtergrond ook meedenken over de marketing-factor van het ontwerp van uw producten.

Wij begeleiden u bij het maken van noodzakelijke, leuke en soms ook moeilijke keuzes, bijvoorbeeld over de inzet van middelen, het opzoeken of afstoten van afnemers en producten, en het (her?) inrichten en optimaliseren van uw verkooporganisatie.

Bornia heeft een laagdrempelige en praktische aanpak. Ook veelbelovende kleine of startende ondernemers die "slechts" een hoofdstuk "Marketing en Verkoop" nodig hebben voor hun ondernemingsplan zijn welkom en wij groeien graag met ze mee.